Klachtenregeling

Zorg moet effectief, veilig en op tijd zijn, en natuurlijk moet ook de privacybescherming in orde zijn. Dat moet wat ons betreft het uitgangspunt zijn van iedereen die in de zorg werkt. Dat zijn mooie woorden, maar wie controleert daadwerkelijk of de geboden zorg daar ook aan voldoet? Daarvoor zijn we aangesloten Quasir en ISO gecertificeerd. Daarnaast houdt de Raad van Commissarissen toezicht en heeft onze Cliƫntenraad actieve medezeggenschap.

Ben je om wat voor reden dan ook niet tevreden over onze begeleiding of zorg? Dan horen we dat graag van je, zodat we samen kunnen kijken hoe het beter kan.

Klachtencommissie

Wij vinden het belangrijk dat klachten onafhankelijk beoordeeld worden. Daarom zijn we aangesloten bij Quasir, een onafhankelijke organisatie voor klachtenbemiddeling.

Voor klachtenbemiddeling kun je contact opnemen met klachtencommissie Quasir:

mevrouw L. de Boon (klachtenfunctionaris)
06 48445538
e-mail: bemiddeling@quasir.nl
www.quasir.nl

Je kunt een schriftelijke klacht rechtstreeks naar Quasir sturen:
Klachtencommissie Quasir
t.a.v. de ambtelijke secretaris
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Klachtenprocedure

Download via deze link de algemene klachtenprocedure
Download de klachtenprocedure jeugd via deze link

Pin It on Pinterest

Share This

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie.

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten