Kwaliteit

Zorg moet effectief, veilig en op tijd zijn, en natuurlijk moet ook de privacybescherming in orde zijn. Dat moet wat ons betreft het uitgangspunt zijn van iedereen die in de zorg werkt. Dat zijn mooie woorden, maar wie controleert daadwerkelijk of de geboden zorg daar ook aan voldoet? Daarvoor zijn we aangesloten Quasir en ISO gecertificeerd. Daarnaast houdt de Raad van Commissarissen toezicht en heeft onze Cliëntenraad actieve medezeggenschap.

Ben je om wat voor reden dan ook niet tevreden over onze begeleiding of zorg? Dan horen we dat graag van je, zodat we samen kunnen kijken hoe het beter kan.

Klachtencommissie

Wij vinden het belangrijk dat klachten onafhankelijk beoordeeld worden. Daarom zijn we aangesloten bij Quasir, een onafhankelijke organisatie voor klachtenbemiddeling.

Voor klachtenbemiddeling kun je contact opnemen met klachtencommissie Quasir:

mevrouw L. de Boon (klachtenfunctionaris)
06 48445538
e-mail: bemiddeling@quasir.nl
www.quasir.nl

Je kunt een schriftelijke klacht rechtstreeks naar Quasir sturen:
Klachtencommissie Quasir
t.a.v. de ambtelijke secretaris
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Klachtenprocedure

Wil je weten hoe de klachtenprocedure werkt? Download via deze link de infographic.

Pin It on Pinterest

Share This